شناسه خبر : 82317
سه شنبه 07 ارديبهشت 1400 , 12:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسط گروه جهادی گردان انصار الرسول

توزیع آب میوه و سبزیجات طبیعی صلواتی برای بیماران کرونایی/فیلم و عکس

خلاقیت یکی از خصوصیات بسیجی ها و رزمندگان عاشق دفاع مقدس است که از هر تهدیدی برای خود فرصت می آفریدند و جنگ را با وجود محدودیت های بسیار در امکانات، به زیبایی اداره کردند و به پیروزی رساندند...

فاش نیوز - خلاقیت یکی از خصوصیات بسیجی ها و رزمندگان عاشق دفاع مقدس است که از هر تهدیدی برای خود فرصت می آفریدند و جنگ را با وجود محدودیت های بسیار در امکانات، به زیبایی اداره کردند و به پیروزی رساندند.

 گروه جهادی رزمندگان گردان انصار الرسول متشکل از رزمندگان و جانبازان لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) که با آغاز هجوم کرونا به جان مردم، فعالیت های خالصانه و بی دریغ خود را در تولید ماسک رایگان صلواتی آغاز نمودند، این بار در حرکتی زیبا و خیرخواهانه و البته متفاوت! با تهیه چندین کلو هویج در روز، به بیمارستان های دارای بخش کرونا، برای بیماران کرونایی روزانه چندین لیتر آب هویج ارسال می کنند.

 این توزیع آب تازه هویج به دلیل داشتن ویتامین " آ " ی بالا در بهبودی و سلامت بیماران کرونا که از ایمنی ضعیفی برخوردارند، تاثیر بسزایی دارد و ایده ای بسیار جالب و موثر در کمک به بیماران خواهد بود.

گروه جهادی گردان انصار الرسول، توزیع این خیرات صلواتی متفاوت و دوست داشتنی را با دو بیمارستان شروع کردند و ر حال حاضر به توزیع به 8 بیمارستان رسیده است.

 هویج ها از شب تا سحر پوست کنده و آماده می شوند و ظروف تک نفره آب هویج تازه که هر روز از 6 صبح شروع به تهیه و آماده سازی می شود، توسط ماشین های خود بیمارستان های دارای بیماران کرونا، به بیمارستان منتقل می شود.

میزان هویجی که روزانه آب گیری می شود، معادل 700 کیلوگرم در روز است.

از خیرینی که مایل هستند در این کار خیر مشارکت کنند، تقاضا می شود رزمندگان گردان انصار را یاری کنند و کمک های مومنانه خود را به شماره کارت زیر واریز نمایند.

اللهم اشف کل مریض....

لازم به ذکر است در چندمین روز از آغاز این فعالیت خداپسندانه، امروز خادمین آستان قدس رضوی نیز به جمع این رزمندگان اضافه شده و در کنار رزمندگان گردان انصار قرار گرفتند.

عکس ها و تصاویر مربوط به همین عمل زیبای ماه رمضانی ست که تقدیم مخاطبان می گردد:

 

تنظیم گزارش از شهید گمنام

عکس و فیلم از حاج محمد کشوری مسئول گروه جهادی رزمندگان گردان انصارالرسول

download

اینستاگرام

...
کارشان عالیست .

از بچه های جنگ

متشکریم .

ولا غیر ؟!

...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi